

CENTRUM ODPOWIEDZI
Dowiedz się więcej na temat przebiegu naszych usług
Jak przekazać urządzenie do naprawy?
- Wybierz jakie urządzenie chcesz naprawić klikając w jeden z bloczków na stronie głównej
- Postępuj zgodnie z instrukcją dla danego urządzenia
- Skontaktuj się z nami wcelu opisu i wstępnej wyceny usterki
- Wybierz jedną z trzech opcji dostarczenia do nas Twojego sprzętu
|
Supernova Serwis
|
Supernova Serwis
|
- Oczekuj na zakończenie naprawy. Po zakończonej usłudze, niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o możliwości odebrania naprawionego urządzenia lub odeślemy go do Ciebie
Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji, o tym jak wygląda proces zamówienia krok po kroku, zerknij na nasz foto-poradnik.
Czy diagnoza urządzenia będzie dodatkowo płatna?
Przed każdą rozpoczętą naprawą, przesłane do nas urządzenie zostaje dokładnie przetestowane przez naszych techników, w celu potwierdzenia usterki.
W przypadku wykrycia dodatkowych usterek, zostaniesz przez nas poinformowany, abyśmy wspólnie mogli zdecydować o opcji dodatkowej naprawy.
Wstępna diagnoza i wycena jest zawsze DARMOWA.
Czy naprawiony sprzęt zostanie objęty gwarancją?
Gwarancją nie są objęte urządzenia, w których były stwierdzone ślady wilgoci. Wszystkie pozostałe naprawy objęte są 3 miesięczną gwarancją.
Uwaga!
Prosimy o czytelne wypełnienie (dużymi literami) formularza i dołączenie go do przesyłki z urządzeniem. Prosimy również o dokładny opis zgłaszanej usterki, usterki zatajone bądź pominięte będą dodatkowo wyceniane a decyzja o ich naprawie zostanie z Tobą skonsultowana. Podanie kodu blokady bądź wzoru nie jest wymagane, jednak w takim przypadku nie będziemy mieli możliwości dokładnie przetestować urządzenia w celu weryfikacji usterki oraz po dokonanej naprawie.
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się w pamięci urządzenia, wszelkie karty SIM, pamięci oraz akcesoria dołączone do przesyłki (etui, pokrowce, szkła hartowane).