Masz pytania? Zadzwoń!

737 600 727

Częste pytania

CENTRUM ODPOWIEDZI


 Dowiedz się więcej na temat przebiegu naszych usług

Jak przekazać urządzenie do naprawy?

  • Wybierz jakie urządzenie chcesz naprawić klikając w jeden z bloczków na stronie głównej
  • Postępuj zgodnie z instrukcją dla danego urządzenia
  • Skontaktuj się z nami wcelu opisu i wstępnej wyceny usterki
  • Wybierz jedną z trzech opcji dostarczenia do nas Twojego sprzętu
  • W przypadku małych urządzeń (telefon, tablet, zegarek) oferujemy wysyłkę w cenie 0zł - należy wtedy znaleźć wybrany model na liście i dodać do koszyka
  • Jednorazowo możesz dodać nawet kilka pozycji
  • Zrealizuj koszyk
  • Wydrukuj i czytelnie wypełnij formularz, wygenerowany po zrealizowaniu koszyka i dołącz go do urządzenia. Możesz go również pobrać tutaj
  • W przypadku większych urządzeń - wysyłka we własnym zakresie na adres:

Supernova Serwis
ul. Śniadeckich 5
35-006 Rzeszów
tel. 737 600 727

  • Wydrukuj i czytelnie wypełnij formularz i dołącz go do urządzenia
  • Dostarczenie urządzenia osobiście do siedziby firmy:

Supernova Serwis
ul. Śniadeckich 5
35-006 Rzeszów
tel. 737 600 727

  • Na miejscu wypełnimy wszystkie niezbędne dokumenty
  • Oczekuj na zakończenie naprawy. Po zakończonej usłudze, niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o możliwości odebrania naprawionego urządzenia lub odeślemy go do Ciebie

Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji, o tym jak wygląda proces zamówienia krok po kroku, zerknij na nasz foto-poradnik.


 Czy diagnoza urządzenia będzie dodatkowo płatna?

Przed każdą rozpoczętą naprawą, przesłane do nas urządzenie zostaje dokładnie przetestowane przez naszych techników, w celu potwierdzenia usterki.

W przypadku wykrycia dodatkowych usterek, zostaniesz przez nas poinformowany, abyśmy wspólnie mogli zdecydować o opcji dodatkowej naprawy.

Wstępna diagnoza i wycena jest zawsze DARMOWA.


Czy naprawiony sprzęt zostanie objęty gwarancją?

Gwarancją nie są objęte urządzenia, w których były stwierdzone ślady wilgoci. Wszystkie pozostałe naprawy objęte są 3 miesięczną gwarancją.

Uwaga!

Prosimy o czytelne wypełnienie (dużymi literami) formularza i dołączenie go do przesyłki z urządzeniem. Prosimy również o dokładny opis zgłaszanej usterki, usterki zatajone bądź pominięte będą dodatkowo wyceniane a decyzja o ich naprawie zostanie z Tobą skonsultowana. Podanie kodu blokady bądź wzoru nie jest wymagane, jednak w takim przypadku nie będziemy mieli możliwości dokładnie przetestować urządzenia w celu weryfikacji usterki oraz po dokonanej naprawie.

Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się w pamięci urządzenia, wszelkie karty SIM, pamięci oraz akcesoria dołączone do przesyłki (etui, pokrowce, szkła hartowane).

POBIERZ FORMULARZ

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl