e-mail: biuro.supernovaserwis@gmail.com

Masz pytania? Zadzwoń!

737 600 727

Jak to działa?

Dowiedz się jak wygląda proces zamówienia naprawy krok po kroku:

Nie jesteś pewny jak poprawnie przejść proces zamówienia? Zerknij na foto-poradnik poniżej:

  • Wybierz urządzenie jakie chcesz naprawić (np. telefony)

  • Przeczytaj uważnie istrukcję. Następnie, jeśli wybrałeś/aś naprawę urządzeń z podziałem na modele (np. telefony) kliknij na listę i wybierz swój model

  • Sprawdź na liście jakie usługi wykonujemy dla wybranego przez Ciebie modelu, a następnie skontaktuj się z nami w celu wyceny pod numerem 737-600-727 lub napisz na CHACIE.

  • Po wstępnej wycenie dostarcz do nas swój sprzęt. Możesz to zrobić na dwa sposoby:

  • 1. Pierwszy z nich to dostarczenie urządzenia osobiście do siedziby firmy pod adresem :

Supernova Serwis
ul. Śniadeckich 5
35-006 Rzeszów

                  Nie musisz wtedy nic klikać na stronie. Na miejscu wypełnimy odpowiednie dokumenty.

  • 2. Drugi to wysyłka urządzenia. W przypadku większych urządzeń typu laptop, telewizor, sprzęt audio itp. należy wysłać urządzenie na adres taki jak powyżej we własnym zakresie. Pamiętaj aby dobrze zabezpieczyć swój sprzęt i dostarczyć kartkę z opisem usterki i swoimi danymi lub skorzystać z gotowego formularza!.

W przypadku mniejszych urządzeń jak np. telefon, tablet, zegarek należy wybrać opcję "DO KOSZYKA", a następnie zrealizować koszyk. Koszt wysyłki wynosi zawsze 0zł.

  • Jeżeli potrzebujesz dodatkowej usługi na swoim, bądź innym urządzeniu, kliknij przycisk "KONTYNUUJ ZAKUPY" i wybierz odpowiednią ofertę, po czym dodaj ją do koszyka tak samo jak poprzednią

  • W celu sfinalizowania zamówienia kliknij przycisk "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE"

 

  • Następnie kliknij "ZAMAWIAM". Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu najbliższego dnia roboczego, w celu umówienia szczegółów odbioru po czym zamówi usługę kurierską pod wskazany przez Ciebie adres.

 

Finalizacja

  • Zakupy możesz dokończyć poprzez zalogowanie się na naszej stronie. Jeżeli jeszcze nie masz u nas konta, możesz prosto i szybko się zarejestrować. Możesz również kontynuować zakupy bez rejestracji.

 

Kolejny krok zostanie omówiony na przykładzie najprostszej opcji, czyli zakupu bez rejestracji

  • Zaznacz i poprawnie wypełnij wszystkie wymagane pola, a następnie przejdź do podsumowania klikając przycisk "PODSUMOWANIE"

  • Sprawdź czy wszystkie informacje dotyczące zamówienia są prawidłowe i zgodne z Twoimi oczekiwaniami. Następnie pobierz, wydrukuj i czytelnie wpisz wszystkie niezbędne informacje w formularzu. W celu zakończenia procesu zamówienia, kliknij przycisk "POTWIERDZAM ZAKUP"

UWAGA!

Dopiero po ukazaniu się takiej informacji jak poniższa, masz pewność, że Twoje zlecenie zostało prawidłowo zrealizowane.

Przygotowanie urządzenia do naprawy i wysyłki

Jeżeli Twoje urządzenie ma zostać do nas dostarczone przez kuriera, zapakuj go odpowiednio tak aby było zabezpieczone przed wszelkimi uszkodzeniami.

WAŻNE!

Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się w pamięci urządzeń, karty SIM, pamięci.

Uwaga!

Prosimy o czytelne wypełnienie (dużymi literami) formularza i dołączenie go do przesyłki z urządzeniem. Prosimy również o dokładny opis zgłaszanej usterki, usterki zatajone bądź pominięte będą dodatkowo wyceniane a decyzja o ich naprawie zostanie z Tobą skonsultowana. Podanie kodu blokady bądź wzoru nie jest wymagane, jednak w takim przypadku nie będziemy mieli możliwości dokładnie przetestować urządzenia w celu weryfikacji usterki oraz po dokonanej naprawie.

Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się w pamięci urządzenia, wszelkie karty SIM, pamięci oraz akcesoria dołączone do przesyłki (etui, pokrowce, szkła hartowane).

POBIERZ FORMULARZ

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl