
Dowiedz się jak wygląda proces zamówienia naprawy krok po kroku:
Nie jesteś pewny jak poprawnie przejść proces zamówienia? Zerknij na foto-poradnik poniżej:
-
Wybierz urządzenie jakie chcesz naprawić (np. telefony)
-
Przeczytaj uważnie istrukcję. Następnie, jeśli wybrałeś/aś naprawę urządzeń z podziałem na modele (np. telefony) kliknij na listę i wybierz swój model
-
Sprawdź na liście jakie usługi wykonujemy dla wybranego przez Ciebie modelu, a następnie skontaktuj się z nami w celu wyceny pod numerem 737-600-727 lub napisz na CHACIE.
-
Po wstępnej wycenie dostarcz do nas swój sprzęt. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
Supernova Serwis Nie musisz wtedy nic klikać na stronie. Na miejscu wypełnimy odpowiednie dokumenty.
W przypadku mniejszych urządzeń jak np. telefon, tablet, zegarek należy wybrać opcję "DO KOSZYKA", a następnie zrealizować koszyk. Koszt wysyłki wynosi zawsze 0zł. |
-
Jeżeli potrzebujesz dodatkowej usługi na swoim, bądź innym urządzeniu, kliknij przycisk "KONTYNUUJ ZAKUPY" i wybierz odpowiednią ofertę, po czym dodaj ją do koszyka tak samo jak poprzednią
-
W celu sfinalizowania zamówienia kliknij przycisk "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE"
-
Następnie kliknij "ZAMAWIAM". Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu najbliższego dnia roboczego, w celu umówienia szczegółów odbioru po czym zamówi usługę kurierską pod wskazany przez Ciebie adres.
Finalizacja
-
Zakupy możesz dokończyć poprzez zalogowanie się na naszej stronie. Jeżeli jeszcze nie masz u nas konta, możesz prosto i szybko się zarejestrować. Możesz również kontynuować zakupy bez rejestracji.
Kolejny krok zostanie omówiony na przykładzie najprostszej opcji, czyli zakupu bez rejestracji
-
Zaznacz i poprawnie wypełnij wszystkie wymagane pola, a następnie przejdź do podsumowania klikając przycisk "PODSUMOWANIE"
-
Sprawdź czy wszystkie informacje dotyczące zamówienia są prawidłowe i zgodne z Twoimi oczekiwaniami. Następnie pobierz, wydrukuj i czytelnie wpisz wszystkie niezbędne informacje w formularzu. W celu zakończenia procesu zamówienia, kliknij przycisk "POTWIERDZAM ZAKUP"
UWAGA!
Dopiero po ukazaniu się takiej informacji jak poniższa, masz pewność, że Twoje zlecenie zostało prawidłowo zrealizowane.
Przygotowanie urządzenia do naprawy i wysyłki
Jeżeli Twoje urządzenie ma zostać do nas dostarczone przez kuriera, zapakuj go odpowiednio tak aby było zabezpieczone przed wszelkimi uszkodzeniami.
WAŻNE!
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się w pamięci urządzeń, karty SIM, pamięci.
Uwaga!
Prosimy o czytelne wypełnienie (dużymi literami) formularza i dołączenie go do przesyłki z urządzeniem. Prosimy również o dokładny opis zgłaszanej usterki, usterki zatajone bądź pominięte będą dodatkowo wyceniane a decyzja o ich naprawie zostanie z Tobą skonsultowana. Podanie kodu blokady bądź wzoru nie jest wymagane, jednak w takim przypadku nie będziemy mieli możliwości dokładnie przetestować urządzenia w celu weryfikacji usterki oraz po dokonanej naprawie.
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się w pamięci urządzenia, wszelkie karty SIM, pamięci oraz akcesoria dołączone do przesyłki (etui, pokrowce, szkła hartowane).