

Jeżeli potrzebujesz się z nami skontaktować w celu dokonania indywidualnej wyceny kosztów naprawy, uzyskania informacji o postępach naprawy Twojego sprzętu lub masz inne pytania, nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Możesz skorzystać z CHATU, napisać wiadomość e-mail, a także bezpośrednio do nas zadzwonić lub przyjść do siedziby.
Uwaga!
Prosimy o czytelne wypełnienie (dużymi literami) formularza i dołączenie go do przesyłki z urządzeniem. Prosimy również o dokładny opis zgłaszanej usterki, usterki zatajone bądź pominięte będą dodatkowo wyceniane a decyzja o ich naprawie zostanie z Tobą skonsultowana. Podanie kodu blokady bądź wzoru nie jest wymagane, jednak w takim przypadku nie będziemy mieli możliwości dokładnie przetestować urządzenia w celu weryfikacji usterki oraz po dokonanej naprawie.
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się w pamięci urządzenia, wszelkie karty SIM, pamięci oraz akcesoria dołączone do przesyłki (etui, pokrowce, szkła hartowane).