
KRÓTKA INSTRUKCJA :)
ABY NAPRAWIĆ U NAS LAPTOPA POSTĘPUJ ZGODNIE Z PONIŻSZYMI KROKAMI:
1. SPRAWDŹ NA LIŚCIE JAKIE USŁUGI WYKONUJEMY DLA LAPTOPÓW
2. SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI W CELU OPISANIA I WSTĘPNEJ WYCENY TWOJEJ USTERKI:
TEL: 737-600-727
LUB NA CHACIE
(JEŚLI TWOJEJ USTERKI NIE MA NA LIŚCIE DAJ NAM ZNAĆ)
3. DOSTARCZ DO NAS LAPTOPA:
- OSOBIŚCIE DO SIEDZIBY FIRMY:
SUPERNOVA SERWIS
UL. ŚNIADECKICH 5
35-006 RZESZÓW
- LUB WYŚLIJ DO NAS URZĄDZENIE NA ADRES TAKI JAK POWYŻEJ. PAMIĘTAJ ABY DOBRZE ZABEZPIECZYĆ SPRZĘT. DOŁĄCZ DO LAPTOPA KARTKĘ Z OPISEM USTERKI I SWOIMI DANYMI LUB SKORZYSTAJ Z NASZEGO GOTOWEGO FORMULARZA.
Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji, o tym jak wygląda proces zamówienia krok po kroku, zerknij na nasz foto-poradnik.
Uwaga!
Prosimy o czytelne wypełnienie (dużymi literami) formularza i dołączenie go do przesyłki z urządzeniem. Prosimy również o dokładny opis zgłaszanej usterki, usterki zatajone bądź pominięte będą dodatkowo wyceniane a decyzja o ich naprawie zostanie z Tobą skonsultowana. Podanie kodu blokady bądź wzoru nie jest wymagane, jednak w takim przypadku nie będziemy mieli możliwości dokładnie przetestować urządzenia w celu weryfikacji usterki oraz po dokonanej naprawie.
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się w pamięci urządzenia, wszelkie karty SIM, pamięci oraz akcesoria dołączone do przesyłki (etui, pokrowce, szkła hartowane).