Masz pytania? Zadzwoń!

737 600 727

NAPRAWA LAPTOPÓW

KRÓTKA INSTRUKCJA :)

ABY NAPRAWIĆ U NAS LAPTOPA POSTĘPUJ ZGODNIE Z PONIŻSZYMI KROKAMI:

1. SPRAWDŹ NA LIŚCIE JAKIE USŁUGI WYKONUJEMY DLA LAPTOPÓW

2. SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI W CELU OPISANIA I WSTĘPNEJ WYCENY TWOJEJ USTERKI:

TEL: 737-600-727

LUB NA CHACIE

(JEŚLI TWOJEJ USTERKI NIE MA NA LIŚCIE DAJ NAM ZNAĆ)

3. DOSTARCZ DO NAS LAPTOPA:

  • OSOBIŚCIE DO SIEDZIBY FIRMY:

SUPERNOVA SERWIS

UL. ŚNIADECKICH 5

35-006 RZESZÓW

  •  LUB WYŚLIJ DO NAS URZĄDZENIE NA ADRES TAKI JAK POWYŻEJ. PAMIĘTAJ ABY DOBRZE ZABEZPIECZYĆ SPRZĘT. DOŁĄCZ DO LAPTOPA KARTKĘ Z OPISEM USTERKI I SWOIMI DANYMI LUB SKORZYSTAJ Z NASZEGO GOTOWEGO FORMULARZA.

 

Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji, o tym jak wygląda proces zamówienia krok po kroku, zerknij na nasz foto-poradnik.

Uwaga!

Prosimy o czytelne wypełnienie (dużymi literami) formularza i dołączenie go do przesyłki z urządzeniem. Prosimy również o dokładny opis zgłaszanej usterki, usterki zatajone bądź pominięte będą dodatkowo wyceniane a decyzja o ich naprawie zostanie z Tobą skonsultowana. Podanie kodu blokady bądź wzoru nie jest wymagane, jednak w takim przypadku nie będziemy mieli możliwości dokładnie przetestować urządzenia w celu weryfikacji usterki oraz po dokonanej naprawie.

Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się w pamięci urządzenia, wszelkie karty SIM, pamięci oraz akcesoria dołączone do przesyłki (etui, pokrowce, szkła hartowane).

POBIERZ FORMULARZ

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl